sobota 29. srpna 2015

Docela malá svačinka, když je ten čas ostružin



Soňa Ratajová mi často předhazuje, že jsem hédonistka! Naštvalo mě to jenom napoprvé, a to hlavně proto, že jsem já, lingvistka, musela sáhnout po svém ohmataném Slovníku cizích slov. Emotikona wink
 Ušetřím vám teď čas: hédonistka je požitkářka.

Už je to tak, to jsem celá já a jsem na to pyšná... A co se týče ostružin...Pokud jste se nechali inspirovat a vyzkoušeli si na jaře připravit citronové želé s bezinkovým květemhttp://katcinabajecnakuchyne.blogspot.cz/…/citronove-zele-s… , tak to teď máte velikou, ale velikou kliku. Stačí Vám čerstvý farmářský chleba, jiskřička másla, lžička zmíněného želé, camembert a pár ostružin. Je to koncert chutí... a pokud jste byli lenoši a citronové želé ve spíži nestojí, tak to zkuste i bez něj. Bude to jen o kapánek menší požitek.


Žádné komentáře:

Okomentovat