čtvrtek 12. května 2016

Muffiny ke Dni matek


Nad receptem ke Dni matek jsem nějaký ten den přemýšlela a i když jsem v záloze měla (a použila) i další dárek, u téhle příležitosti mám obzvlášť intenzivní dojem, že dárek by měl zahrnovat nějakou vlastní práci. Ostatně práce matky taky není vždycky jenom legrace a procházka růžovým sadem a je hezké, když můžete pro toho, koho máte rádi něco sami udělat.

Ráno jsem si proto přivstala a nachystala čokoládové muffiny s jahodami. Recept na čokoládové muffiny najdete mezi staršími recepty, stačí kliknout na odkaz! A nenechte se zmást záměnou ovoce:-)


Našlehala jsem si krém z mascarpone, cukru a vanilky, rozdělila ho na půl a připravila si dvě barevné růžové varianty.


Pečené muffiny jsem nechala pěkně chladnout, krém ztuhnout v lednici a mohla jsem vyrazit na báječný výlet.


Odpoledne už bylo třeba jen pomocí zdobicího sáčku dotáhnout růžové maminkovské potěšení do finále, ozdobit muffiny minipřáníčky a lesku dodat barevnými cukrovými krystalky a nakonec vše úhledně naskládat do bedýnky.



Byl to, myslím, šťastný Den matek!

A co jste pekli pro své maminky Vy? Budu ráda, když se pochlubíte!


Báječné rozkvetlé jaro!




Žádné komentáře:

Okomentovat