sobota 4. října 2014

Jak jsme proje(d)li svět

V kapitole Jak jsme  proje(d)li svět přidám ještě svoji další velkou vášeň, kterou je cestování. Ze všech cest si už roky vozím kuchařské knihy. I za tímhle je vlastně tak trochu moje dcera Zuzanka, která mi z prázdninového pobytu ve Finsku přivezla moji vůbec první zahraniční kuchařku. Postavila mě tím sice před dost zásadní a zapeklitý problém, a to kde sehnat losí maso, ale jinak mi udělala obrovskou radost! Od té doby už z cest vozím hlavně kuchařky a jídlo.

Možná podle kuchařek přivezených z cest nevařím tolik, kolik by si zasloužily, ale listuji jimi ráda a často a u toho samozřejmě vzpomínám, kde jsme co dobrého nebo zajímavého ochutnali. Takže nakonec se mi možná povede spojit obě počáteční představy o blogu - cestovatelském a kulinářském. 

Za fotku k příspěvku patří moje velké díky Pavlu Kolouchovi, kamarádovi a skvělemu fotografovi. Fotky byly pořízeny ke kuchařce pro moji dceru Zuzanku.

Žádné komentáře:

Okomentovat